Ahir ens fèiem ressò de què havia sortit la versió 1.50 per a l’Euro Truck Simulator 2 Tanmateix, avui, en despertar-nos, ens hem trobat amb la sorpresa que els servidors estarien aturats per manteniment durant una estona. Això ens ha fet sospitar que això podria significar l’arribada de la tan esperada versió 1.50 de l’American Truck Simulator. I com era d’esperar, en poc temps aquesta sospita s’ha confirmat.
L’actualització ja es pot descarregar des de la plataforma Steam. Aquesta nova versió ve carregada de novetats importants. A part de les típiques correccions d’errors, aquesta actualització promet una experiència millorada per a tots els jugadors. Vols conèixer les novetats? T’expliquem a continuació.
Canvis en el renderitzat: Encara basat en l’Api de DirectX 11 de moment
Els de la companyia SCS continuen treballant en el sistema de renderització. Pel que comenten, han centrat els seus esforços en aquest aspecte, considerant-lo un punt important. Tot i que encara està en procés, ja tenim disponibles alguns continguts nous. En aquesta versió 1.50, estan introduint millores que molta gent ha sol·licitat pels gràfics del joc, com ara:
- S’ha afegit una nova característica: TAA, o Anti-aliasing temporal, que es diferencia d’altres tècniques d’anti-aliasing. Aquestes tenen com a objectiu suavitzar les imatges per reduir les vores irregulars o el parpelleig mitjançant una representació de més alta resolució. En lloc d’això, el TAA aprofita la línia temporal, especialment els fotogrames anteriors, per calcular els valors de color com si fos d’una resolució més alta, proporcionant un resultat més suau.
- Canvis d’ombra en esglaonades: Ara amb una transició més suau entre les cascades, les vores de les ombres són més suaus i estabilitzades que mai. És com si les ombres fossin pintades amb un pinzell més finet!”
- Partícules suaus: Ara, les partícules i els fars de llum es desvaneeixen suaument a prop de la geometria, eliminant aquelles interseccions brusques que podrien trencar l’encant visual. És com si les partícules es fonessin amb l’entorn, creant un espectacle encara més impressionant!
- Fum il·uminat / sombrejat: Les partícules de fum ara tenen una aparença de volum millorada i es poden veure sombrejades pel sol. Això significa una atmosfera encara més realista i una experiència de joc més immersiva. Et sentiràs com si fossin al cor mateix de l’acció!
- Ombres llunyanes: Ara, les ombres dels grans objectes llunyans com fàbriques, gratacels i passos elevats de carretera són sempre presents, donant un toc de realisme extra al paisatge. I si prefereixes una vista sense ombres, pots desactivar-les fàcilment des del menú d’opcions. Tu tries com vols viure la teva experiència de joc ! 😉
- Càlcul de llum optimitzat: Ara, les llums dinàmiques es processen de manera més eficient en una sola passada, cosa que es coneix com a il·luminació agrupada. Això significa que les escenes nocturnes són més fluides i tenen un millor rendiment, permetent-te gaudir de cada detall de la foscor sense cap retard. Una altra millor que et porta més a prop de la perfecció 😀
Revisió de la Interficie d’Usuari
SCS Software està introduint importants actualitzacions a la interfície d’usuari per millorar la interacció del jugador i acomodar més funcionalitats. EL nou disseny adopta un estil més minimalista, amb informació complementària emergent i una navegació en capes, assegurant una accessibilitat més senzilla. Per a la majoria de pantalles de la interfície d’usuari, els canvis visuals representen simplement una evolució de l’aparença anterior, tot i que funcionalment, segons diuen, han invertit molt esforç per fer-les més còmodes d’utilitzar amb un comandament o un volant, requerint menys temps l’ús del teclat.
La novetat més gran, és el redisseny de la pantalla d’inici, amb una nova barra d’estat situada a la part superior de diverses pantalles de l’interficie de d’usuari, els accessos directes del menú ràpid, noves tipografies, icones i moltes altres millores. El resultat hauria de ser una aparença més clara en resolucions de 2k i 4K, amb tots els canvis contribuint a una experiència de joc més fluida.
Renovació de California – Fase 3
La tercera fase de la remodelació de CAlifòrnia fa el seu debut en aquesta actualització per a l’American Truck Simulator, amb un focus principal en el centre de Califòrnia. Aquesta regió engloba ciutats clau començant pel nord, com San Francisco, Okland i Stockton, i s’estén cap al sud fins a Santa Maria i Bakersfiled, tot i que aquestes dues últimes no estan incloses en aquesta fase de remodelació.
Sis ciutats han experimentat una remodelació completa: San Francisco, Oakland, Stockton, Santa Cruz, Huron i Fresno. També han afegit dues ciutats noves, San Jose i Modesto, les quals reemplaçaran Oakdale en el joc.
Totes les carreteres de la zona han estat completament renovades, incloent-hi rutes importants com CA-1, US-101, I-5, CA-99, US-395 i més. El bell Parc Nacional de Yosemite també ha experimentat millores significatives com a part d’aquesta actualització T’adjuntem també el video de la remodelació per si vols tafanejar-la
International LT S13 & International LoneStar
Amb la versió 1.50, el Internacional LT rep opcions interiors i exteriors renovades, i el LoneStar obté un interior actualitzat. L’exterior de l’Interantional LT experimenta millores significatives amb noves característiques, opcions personalitzables i ajustos a les peces existents, incloent-hi l’addició del model S13 amb la seva Powertrain Integrada. S’han introduït accessoris addicionals com nous externosrs de carrosseria del xassís, opcions de parazocs i graella, carenats FlowBelow, detectors de punts cecs i un xassís de cabina diürna més curt.
Els interiors de tots dos camions també han experimentat una remodelació completa amb nous models, textures actualitzades, armaris interiors personalitzables i física de cabina en funcionament, satisfent una característica molt sol·licitada.
Consells a l’apartat Opcions
Al col·locar el ratolí a sobre cada opció de configuració mostrarà informació útil, incloses explicacions de què fan les opcions. Ara podràs entendre sense esforç el propòsit de cada opció ajustable en la configuració permetent-te afinar fàcilment la teva experiència.
Assistent de carril
Després d’implementar diverses funcions d’assistència al conductor, desenvolupar l’assistència de carrils va ser el següent pas per als desenvolupadors. Aquests sistema, segons diuen és més complicat perquè ha de funcionar bé amb les diferents formes en què la gent controla els seus vehicles. Fer-lo funcionar bé amb volants amb retroacció de força era particularment important, tot i que era un repte a causa de possibles problemes com els bucles de retroacció del force feedback i altres detalls.
Western Star 49x – Nous Tubs d’Escapament
El Western Star 49X ara llueix una edició exclusiva amb sistemes d’escapament oficials especialment dissenyats per a les variants de cabina diürna i dormitori. Elevant el seu estatus premium, aquestes proteccions d’escapament estan gravades amb el sorprenent logotip de Western Star, assegurant que el teu camió faci una declaració audaç a la carretera
Historial de Canvis
Mapa
- Renovació de Califòrnia – Fase 3
Vehicles
- International LT S13
- International LoneStar (interior) i LT (Exterior i Interior) remodelació.
- Assistent de carril.
- Nous tubs d’escapament per al Western Star 49X
Interficie d’usuari
- Actualització substancial del disseny de la interficie d’usuari (redisseny de la pantalla d’inici, barra d’estat persistent, menú ràpid, noves tipografies, icones i més)
- Les opcions de configuració mostren informació sobre què fan.
Visual
- Millores en el sistema de renderització
- Afegida la funció d’Antialiasing temporal
- Actualitzacions d’ombres esglaonades
- Partícules suaus
- Fum il·luminat / Sombrejat
- Ombres llunyanes
- Càlcul de llum optimitzat
- S’ha afegit un limitador de velocitat de quadres
So
- Afegits sons de frenada.
I a tu quina opció és la que t’ha agradat més?
Font: SCS Software
Comentaris recents